Reklamacje i zwroty

Reklamacja i zwrot towaru.

1. Każdemu Klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu w ciągu 10 dni od daty dostarczenia towaru zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów. Produkt należy odesłać w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcją i gwarancją. Przed odesłaniem towaru proszę skontaktować się z obsługą sklepu, ponieważ nie odbieramy paczek wysłanych „za pobraniem”. Zwracany towar nie może nosić znamion użycia. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.

2. Nasza firma nie jest odpowiedzialna za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy przez przewoźnika. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia w obecności przewoźnika stanu dostarczonego towaru, a w razie stwierdzenia uszkodzeń - do spisania protokołu szkód. Protokół ten należy dostarczyć listownie, faksem lub e-mailem do siedziby firma i jest on jedyną podstawą do uwzględniania tego typu reklamacji. Czas dostarczenia towarów przez spedytora lub przewoźnika nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń lub reklamacji

3. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz odesłać zwracany towar do sklepu (wysyłka na koszt zamawiąjcego). Pieniądze zwracane są w ciągu 14 dni od dokonania zwrotu towaru przez Klienta. Zgodnie z ustawą zwroty nie dotyczą artykułów spożywczych takich jak np. karmy.